Anar al contingut

Cistella

La cistella és buida

Condicions de venda

    1. INTRODUCCIÓ
    2. INFORMACIÓ GENERAL
    3. TRAMITACIÓ DE COMANDES
    4. DISPONIBILITAT DE PRODUCTE
    5. GARANTIES OFERTES
    6. DEVOLUCIONS DE PRODUCTES - DRET DE DESISTIMENT
    7. DEVOLUCIONS DE PRODUCTES - DEFECTES DE FÀBRICA
    8. SOL·LICITUD DE CANVIS DE PRODUCTES PER ERROR A TALLA
    9. DESPESES D'ENVIAMENT
    10. RECOLLIDA EN BOTIGA

A.- INTRODUCCIÓ

Les presents condicions particulars de la botiga on-line operada per SMARTNET, SL (d'ara endavant: LA BOTIGA), s'ofereixen com a informació prèvia al procés de compra i complementen els termes i condicions generals que regulen la utilització general del lloc web accessible a través de botiga.lleidacf.cat

La realització de qualsevol compra a través de LA BOTIGA comporta necessàriament l'acceptació dels termes i condicions generals d'accés i ús al lloc web de SMARTNET SL, així com dels presents termes i condicions particulars, sense objecció o reserva de cap mena.

B.- INFORMACIÓ GENERAL:

SMARTNET, SL (d'ara endavant: SMARTNET), és una companyia espanyola, registrada al Registre Mercantil de Madrid (Tom: 28.559 Foli: 97 Secció: 8 Full: M-514169 Inscripció 1a), amb número de CIF: B-86133360 i domicili social a Madrid (28010) , c/ Fortuny, 51.

Qualsevol incidència, queixa o reclamació referida a una compra realitzada a LA BOTIGA, haurà de ser comunicada a l'adreça de correu electrònic: tienda.lleida@smart-keting.com

C.- TRAMITACIÓ DE COMANDES:

Les comandes hauran de ser tramitades per LA BOTIGA, on s'informarà l'usuari prèviament a la finalització de cada compra de l'import exacte de cadascuna de les comandes, incloses les despeses d'enviament associades a cadascuna de les comandes.

Només podran tramitar comandes a través de LA BOTIGA persones d'almenys 16 anys. L'Usuari que faci ús de LA BOTIGA garanteix que compta amb almenys aquesta edat així com la veracitat del conjunt de les dades de registre facilitades a SMARTNET. En tot cas l'Usuari serà l'únic responsable de les manifestacions falses o inexactes que faci i dels perjudicis que causi a SMARTNET oa tercers per la informació que faciliti.

D.-DISPONIBILITAT DE PRODUCTES:

LA BOTIGA mostra la informació d'estocs i talles disponibles de productes comunicades, en cada cas, pel fabricant o distribuïdor.

SMARTNET fa esforços per mantenir actualitzada aquesta informació d'estoc i talles en funció de la informació transmesa a cada moment pel fabricant o distribuïdor, però no pot garantir en tot moment l'adequació a realitat d'aquesta per tractar-se d'informació aliena, subministrada per tercers .
Amb caràcter general, sempre que el producte desitjat estigui disponible, els enviaments es realitzen en 4 a 5 dies hàbils, excepte en el cas de productes personalitzats en funció de les indicacions dels clients, cas en què, l'enviament es realitza dins dels 12 a 14 dies posteriors a la formalització de la comanda.

Si per qualsevol motiu no fos possible subministrar algun dels productes integrants d'una comanda, SMARTNET es posarà en contacte amb l'usuari el més aviat possible per informar-lo d'aquesta circumstància i procedirà a reintegrar-ne el preu, així com les despeses d'enviament en la proporció a què l'usuari tingués dret segons les taules de despeses d'enviament publicades a cada moment al lloc web.

En supòsits en què no fos possible el subministrament de comanda integrat per un o més productes per indisponibilitat completa del conjunt d'aquests, SMARTNET procedirà al reintegrament complet de l'import pagat per la comanda, incloses les despeses d'enviament que s'hi hagin carregat. .

En supòsits en què no fos possible el subministrament d'un o més productes integrats en una comanda que comprengui productes addicionals que sigui possible subministrar, SMARTNET procedirà al reintegrament complet de les quantitats pagades pels productes no disponibles, però retindrà les quantitats corresponents a l'import dels productes que és possible subministrar, així com a les despeses d'enviament associades al lliurament dels mateixos.

I.- GARANTIES OFERTES:

LA BOTIGA ofereix una garantia sobre els productes comercialitzats, en els termes legalment establerts.

En tot cas i, llevat de prova en contra, s'entendrà que els productes són conformes amb el contracte sempre que compleixin tots els requisits que s'expressen a continuació, llevat que per les circumstàncies del cas algun no sigui aplicable:

  1. S'ajustin a la descripció realitzada pel venedor i tinguin les qualitats del producte que el venedor hagi presentat al consumidor i usuari en forma de mostra o model.
  2. Siguin aptes per als usos a què ordinàriament es destinin els productes del mateix tipus.
  3. Siguin aptes per a qualsevol ús especial requerit pel consumidor i usuari quan ho hagi posat en coneixement del venedor en el moment de subscripció del contracte, sempre que aquest hagi admès que el producte és apte per a aquest ús.
  4. Presenten la qualitat i les prestacions habituals d'un producte del mateix tipus que el consumidor i l'usuari pugui fonamentadament esperar, tenint en compte la naturalesa del producte.

En supòsits de disconformitat provada de producte amb el contracte, LA BOTIGA procedirà -si escau i segons correspongui-, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari.

F.- DEVOLUCIONS DE PRODUCTES - DRET DE DESISTIMENT:

L'usuari compta amb la possibilitat d'exercitar el seu dret de desistiment sobre la compra de productes realitzada a LA BOTIGA en el termini de set dies hàbils segons el calendari de la seva localitat, a partir de la recepció de la comanda a l'adreça de lliurament triada.

Només s'admetran devolucions de productes quan aquests es trobin en perfectes condicions, no hagin estat usats i conservin les seves etiquetes originals, així com el seu embalatge i –si és el cas- documentació i elements accessoris originals, també en perfectes condicions.

No s'admetran devolucions de productes personalitzats segons indicacions del client o confeccionats a partir d'especificacions. Així mateix, per qüestions d'higiene, tampoc no s'acceptaran devolucions d'articles de roba íntima -roba interior i roba de bany- o màscares.

SMARTNET es reserva el dret a denegar el dret a devolució de productes en supòsits de vulneració del que estableixen aquestes condicions particulars.

FORMA D'EXERCICI DEL DRET DE DESISTIMENT:

Per procedir a realitzar devolucions de producte, vostè haurà -dins dels catorze dies hàbils següents a la recepció de la comanda-, fer arribar per correu electrònic a l'adreça: botiga.lleida@smart-keting.com una declaració en aquest sentit indicant el número de comanda afectat així com el producte o productes objecte de devolució.

Si escau la devolució i així us ho indiquen des del servei d'atenció al client, heu de fer arribar el/els productes que vulgueu tornar a les nostres instal·lacions.

Cada producte a tornar haurà de trobar-se en perfecte estat, sense usar i amb totes les seves etiquetes, embalatges i –si escau-, documentació i elements accessoris originals que hi vinguessin.

Llevat de supòsits de recepció de productes defectuosos de fàbrica i, sempre que aquests defectes no hagin estat deguts a manipulació o utilització indeguda per part de l'usuari, les despeses d'enviament associades a la devolució seran de compte exclusiu del comprador. SMARTNET rebutjarà la recepció de qualsevol devolució efectuada enviada en modalitat “contra reemborsament”.

Rebuda la sol·licitud d'exercici del vostre dret de desistiment per part del comprador i una vegada en possessió de la mercaderia objecte de devolució, SMARTNET procedirà a l'examen dels productes rebuts i es posarà en contacte amb vosaltres per informar-vos sobre les seves conclusions sobre el vostre comprador. sol·licitud.

Si és el cas, la devolució d'imports pagats per la compra de producte retornat es duran a terme com més aviat millor i, en tot cas, dins dels trenta dies següents a la recepció del producte per SMARTNET , sempre amb subjecció al que estableix en aquests termes i condicions particulars. Així mateix, en aquest supòsit, es descomptaran de l'import total a tornar les quantitats cobrades inicialment a la comanda en concepte de despeses d'enviament. Si el client es va beneficiar d'alguna promoció de despeses d'enviament gratuïta i aquesta deixa de ser aplicable a la comanda resultant en realitzar la devolució, la quantitat que correspondria a aquest concepte (sense aplicar la promoció) serà descomptada de l'import a tornar.

Per a comandes realitzades fora de la Península i les Balears, les despeses generades per la devolució de la comanda seran assumides íntegrament pel client, incloent-hi les despeses d'exportació/importació de duana si la comanda estigués subjecte a ells.

G.- DEVOLUCIONS DE PRODUCTES - DEFECTES DE FÀBRICA:

El comprador compta amb la possibilitat de realitzar devolucions de productes rebuts amb tara o defecte de fàbrica, dins de les 24 hores següents a la recepció de la comanda.

Només s'admetran devolucions de productes quan aquests –excepció feta del defecte o tara al·legat-, es trobin en perfectes condicions, no hagin estat usats i conservin les seves etiquetes originals, així com el seu embalatge i –si és el cas- documentació i elements accessoris originals , també en perfectes condicions.

SMARTNET es reserva el dret a denegar el dret a devolució de productes en supòsits de vulneració del que estableixen aquestes condicions particulars.

FORMA DE REALITZAR DEVOLUCIONS:

Per procedir a realitzar devolucions de producte amb defecte de fàbrica, vostè haurà -dins de les 24 hores següents a la recepció de la comanda-, fer arribar per correu electrònic a l'adreça: botiga.lleida@smart-keting.com una declaració en aquest sentit indicant el número de comanda afectada així com el producte o productes objecte de devolució i una relació detallada dels defectes apreciats en aquests.

A continuació SMARTNET es posarà en contacte amb vostè per concertar la recollida a domicili dels productes objecte de devolució. Excepció feta del defecte o tara apreciat, cada producte a tornar haurà de trobar-se en perfecte estat general, sense usar i amb totes les seves etiquetes, embalatges i –si és el cas-, documentació i elements accessoris originals que hi vinguessin.

Llevat de supòsits de recepció de productes defectuosos de fàbrica i, sempre que aquests defectes no hagin estat deguts a manipulació o utilització indeguda per part de l'usuari, les despeses d'enviament associades a la devolució seran de compte exclusiu del comprador. SMARTNET rebutjarà la recepció de qualsevol devolució efectuada enviada en modalitat “contra reemborsament”.

Rebuda la sol·licitud de devolució de producte amb tara o defecte de fàbrica per part del comprador i un cop en possessió de la mercaderia objecte de devolució, SMARTNET procedirà a l'examen dels productes rebuts i es posarà en contacte amb vostè per informar-lo sobre els seus conclusions sobre la sol·licitud.

Comprovada l'existència de defecte de fàbrica i sempre que el producte no hagi estat usat i conservi totes les seves etiquetes, embalatges i -si escau-, documentació i elements accessoris originals que vinguessin amb el mateix, SMARTNET procedirà a tramitar davant del fabricant o distribuïdor corresponent la substitució del mateix per un altre de característiques idèntiques.

Si no és possible substituir-lo, SMARTNET posarà en coneixement de l'usuari aquesta circumstància i procedirà a abonar a l'usuari l'import corresponent a la compra del producte amb tara o defecte de fàbrica comprovat.

En aquest cas, la devolució d'imports pagats per la compra de producte retornat es duran a terme com més aviat millor i, en tot cas, dins dels trenta dies següents, sempre amb subjecció al que estableixen aquests termes i condicions particulars . Així mateix, en aquest supòsit, els costos corresponents a l'enviament de tornada per devolució seran a compte de l'usuari.

H.- SOL·LICITUD DE CANVIS DE PRODUCTES PER ERROR EN TALLA

Si l'usuari vol canviar el producte per error en talla, ha de procedir a la devolució del mateix, exercint el seu dret de desistiment, en els supòsits i condicions indicades anteriorment.

I.- DESPESES D'ENVIAMENT:

Un cop afegiu els productes a la cistella i introduïu l'adreça d'enviament, es calcularan les despeses d'enviament per a la destinació sol·licitada.
Els enviaments dins Espanya peninsular amb un import superior a 100€ seran gratuïts. Les pilotes de federacions autonòmiques estan exemptes d'aquesta condició. (Veure condicions a la descripció d'aquests productes).

Els despatxos de duanes aniran a càrrec del client a la recepció de la mercaderia a tots els països no pertanyents a la Unió Europea.

J.- RECOLLIDA EN BOTIGA:

Els clients que seleccionin una modalitat de compra amb Recollida a la Botiga, si estan disponibles, rebran un correu electrònic confirmant la disponibilitat de la seva comanda a la botiga. Disposen d'un termini de 90 dies, transcorregut el qual, la comanda serà cancel·lada automàticament i perdrà la reserva dels productes. En cas de tractar-se d'un producte personalitzat, la comanda no podrà ser cancel·lada ni reemborsada.